04 July 2012

JIKa benar Semua ini

Salam...
Setelah berlaku accident dengan peti ais pagi tadi,hati aku tak berapa nak tenang.Bukan ape,darah memecut-mecut keluar tanpa henti.And aku still xpergi jumpe doc.Kalau ditakdirkan memang masa aku da sampai ,aku redha..may be dengan cara ni aku pergi.Sakit tak terkata time kena kepala aku benda alah peti tuh..Time tuh aku tengah kalut goreng2 nugget n sosej..Then time tuh nak ambik barang jatuh dari peti ais..bila aku bangun balik..DUPPP kepala aku terkena bucu pintu peti ais..Sakit gilew..YA ALLAH....Ape lagi aku melompat-lompat.LEpas tuh,aku sambung goreng nugget tuh,tup-tup i felt something bleeding on my pipi..Ape? DARAHHHHH...Banyak gile..pekat merah-merah plak tuh..Cube bayangkan ..time tuh dah la aku ngan pakai baju kurung get ready untuk ke sekolah..Then cepat-cepat aku basuh darah ..n ambik ais letak dalam towel kecik...Aku terus urut-urut dekat keluar darah tuh..Sampai skang nie aku tak sure sama ada luka ke tak...hurmmm hati kecil nie pk if darah aku jadi beku...masak lah aku nanti...kepala pon still bengong nie...sakit-sakit pon ade...Theres nothing to share dahh..If betol2 aku nie......k dah lahh...

No comments:

Post a Comment