30 May 2012

Bukit Badong RabbiT's Park

Lame betol aku tinggalkan blog niey.Bukan ape actually tak de waktu yang exact nak menulis blog nih.Makin nak habis belajar makin sibuk.So,perjalanan kehidupan aku sebagai pelajar diploma Insyaallah akan tamat tahun niey after habis praktikal dekat sekolah .Tak lame lagi mesti ade suara yang memanggil-manggil aku "Teacher Nadia"...ahahhaha.I still cant believe what will happen to my life as a TEACHER...
Disebabkan aku and member-member yang aku sayangi kat sini dah tak lama bersama ,kami banyak luangkan masa bersame-same dengan melakukan aktiviti hangout,shopping,makan-makan,assignment,etc.....terlalu banyak kalau aku nak cakap kat korang..Best kot bila dah name dia senior year kan..macam-macam feeling da ada kat dalam akal ,minda ,perasaan nihh...
So,i have planned to continue my degree dekat uni lain plak.Nak try nasib la kan.Bukan ape dah bertahun-tahun dekat KL-KUALA SELANGOR-....boring da jugak rase nye...so ape salah sekali sekala tukar environment sikit..baru la ade lIFE....

Okay,now back to the topic that I've written dekat atas sane..See first intro bukan main panjang lebar kan..dah tu tak de kaitan ngan entry plak tuh..ekekekke..tak pe,it just my mukaddimah for u all to serve ...Last week ,my gurls and I went to Rabbit's Park...dekat bukit badong,kuala selangor.Just a small park and not too famous I think.Only the Kuala Selangorian jew tahu tentang kewujudan tempat tuh..But there were many cute lil rabbits there with their own types and size...big,small ,tiny...
We just have to pay RM 2 per person and if u wanna feed them just add Rm 1 for carrots..Cool rite.
Imagine that you're run towards the rabbit in the park...Ahaks...Thats make me feel more better and release  from what I felt kat dunia nie..Hidup bebas...seakan lupa segala masalah dalam kepala  nih...So,aku nak tunjuk lah sikit gambar yangs sempat aku snap kat sane ::

Time nih bagi si rabbit tuh makan carrot....

Actually it was my first time ever pegang binatang nih..mule-mule rase geli kan sebab dia berbulu..lame kelamaan okay la..relax skit.cume rabbit tuh agak takut sikit.kesian dia nervous..ahaksss..

Rabbit lagi..

INI housemate saya .....


KAdang-kadang kite perlu luang sedikit mase melakukan aktivity cam nie..sebab may be dapat ley release kan lagi otak kamu yang tengah tegang tuh...ahahhaha neway just joking jeww...

btw thats all..TQ

No comments:

Post a Comment