28 July 2011

Break it dowN

Knock x2 ..
Long time no talking malking rite bloggie ~_~
this semester my class is pack,,Huhh ,a late busy b4 this..tak selalu bole online. Assgnment makin bertambah,may be tiap2 minggu kowt...hurmm test ,quizzes ....a lot of tense kann..bt i really have to work hard 4 this semester..bnyak sbjeck yg crdit transfer..if aku tak dpt mcm spatutnya aku kene dapat...subject tuh akn di transfer bile degree nnti..so aku nak buat yg terbaek..so skunk ni dlm proses buat research berkenaan Audiolingual method ~


alhamdulillah ,bulan puasa dah tak lama nak menjelma..Insyaallah panjang umur moga ibadah puasaku sempurna..xtually tak sabar pon ade..tapi bile dipikirkan balik agak letih jugak aku nak berulang alik ke kelas hari2 ...dah la umah tingkat 3..boley tahan la weyhhh..tapi nak buat macam mana kan..~ Fight for everything ~
Hurmmm,keadaan dekat sini panas sgt,kadang2 angin kuat...cuaca tak menentu..so kenelah jaga diri lek-lok..tak mau lah demam2..hehhe..sebenarnya aku tgh pk dekat baju raya aku yang tak siap lagi mak cik tuh jahit..agak2 macam mana la keadaan baju erkk ?? if tak siap terpaksa la pakai yang last year2 pnyer..tak pon beli balik yg ready made..huhuhu...dgr cite aku cti raya 1 week...harap betul la yer..tak de rekaan semate-mate..sbb rase cam tak de feel lau balik raya kejap2...nak makan rendang ketupat ,kutip duet raya pon tak puas kann..Hey,tarawih mesti kene pergi lah ehh,hehehhe..cube fullkan tarawih setiap malam ...insyaallah akna aku cuba kalau tak de halangan...heheheh (suke nakal) maklumlah masjid agak jauh sikit la..sikit je..kene jalan smpai kuar peluh dulu baru smpai..hehehhe..tu lah penting nya aku nak beli basikal..tau tak (fixie pon boley) if tak dpat kete or mtor,,,berangan je lebih erkkk... ZZZZ


Kat rumah kiterorang skunk ni ada hot plate..so masak sndiri lahh..save sikit kan..semua ckup lengkap hehhe..tuh yang ,malas nak turun gi mane2..semua dah ade...Puasa ni if malas nak masak juz beli lauk jela..nasi masak sndiri..bestnye dpat buke puasa ramai2 ngan housemate..kalau kat umah ngan family lagi lah kan..macam2 ley makan..sebenarnya tak sabar nak merayau-rayau dkt bazar ramadhan je kan..tu motif nye...hehhehehe...Banyak lak ketawa kan?? dah2..letih la plak ..ape2 pon selamat menyambut bulan ramadhan semua muslim n muslimah ...moga diberkati olehNYA....amin

No comments:

Post a Comment