08 August 2011

CraVing foR "AYAm GOLEK" in Fasting MonTh



Sekarang ni dalam kepala otak aku pikirkan ayam golek..Nak rasa sangat2 benda alah tuh bile buke puase..Bukan ape,sekali -sekala jer teringin ni nak jadi.Al-maklumlah bulan puase..nafsu tu melebih-lebih..tapi serious aku betol2 nak makan...tapi area Kuala selangor ni mana la nak ade..kalau ade pown aku nmpak dekat Sg.buloh..jauh kowt nak pergi...aku ade lagi dlm 2 minggu lebih buke puase kat sini..nanti da nak balik "yahoo"..tapi at least dapat rasa gak la kan ngan budak2 umah.makan ramai2 baru la beshhh ..Insyaallah dapat..
Kalau dah dekat umah mesti umi da belikan ,tapi nak buat macam mana hidup kat sini..nak apa sume kene sendiri...
Cube bayangkan isi ayam yang panas2 ..apabila dimakan n dicicah dengan sos..Urmmm..best kowt..
ape2 pown sebelum habis puase aku mesti gak rase ayam the GOlek tuhh..hehehe..cm mengidam lak ..maklumlah ORANG HULU 'bak kate en.ismail ..benda yg biase da nak kecoh...Bulan puase ni,aku tak de la mkan bnyak sgt.So far makanan setakat ni alhamdulillah.tiada kekurangan cume..ala kadar...okaylah waktu berbuka pown da nak dekat..neway hari ni aku berbuka ngan jeput malah atau name glamour nya "cucur udang"...hehehhe selamat berbuka semua 

No comments:

Post a Comment