07 May 2011

♥♥♥ HappY MotheRs daY, UmiE ♥♥♥

Terima Kasih Umie..
itulah ucapan yang tulus dari hati saya ini.
Saya bersyukur sesangat sebab kerana umi saya dapat kenal dunia sehingga hari ini,
Oh God, thanks for everything ..
U give the perfect mum to me..
She is the best ever i had in my whole life..
Terlalu banyaK pengorbanan uMi lakukan untuk saya..
Dari saya kemerah-merahan sehingga saya berada di alam kedewasaan ini.
IndahNya hidup bila dikurniakan umie seperti ini..
Umie,aLL my life u never ever left me even second count..becoz u always be with me ..
beside me,always support what i want,give me strengh  to continue my life when im falling down..
only u person that always understood me..thanks umie..
"syurga di bawah tapak kaki ibu " ~
ayat yang kita selalu dengar sejak dari kecil lagi..
memang kita kalis dengan ayat itu..
Memang kita tahu,tapi kita tak pernah nak memahami..
Bila dia ade ,kita tak pernah hiraukan ape yang dia cube luahkan..
Aku sememangnya amat mengerti bila aku sudah dewaSA..
Kerna aku tahu,susah untuk menjadi seorang ibu.
Aku amat respect dekat umi sebab dia tak pernah Give up menjadi Umie kepada 5 orang adik beradik kami.
Terlalu banyak dugaan sepanjang nak membesarkan kami semua..macam-macam perangai ..
Degil sesangat..tapi umi tak pernah sesekali benci kami.
Terima kasih sekali lagi umi..
Saya memang tak pernah jumpa umie macam ni.
Zaman kecil saya ,saya akur ..sayalah manusia yang paling degIL
Dah la sulung.Tak pernah nak peduli ape yang umi beritahu.
Bila jer,aku fikir balik..aku rasa amat sedih dengan sikap aku selama ini..
Ya Allah,apakah aku ini tak diterima sbg anak soleh??
Masa silam bnyak mengajarku tentang erti kehidupan sebenar..
Dalam hidup aku,kalau umi tak ade..hilang tempat aku bergantung ..
serius,Umi orang yang paling aku perlukan ..
Aku tak dapat luahkan perasaan rindu aku dekat umi sekarang macam mana ...
Tuhan je taU..umI I LOVE U SO MUCH....

"terima kasIh sebab umi jaga Ya  selama 20 tahun dengan penuh Kasih sayang..yang tak terhingga.."
Ya Allah,kau panjangkanlah umur insan yang bernama NOREHAN BINTI HARUN .
Insan yang bergelar ibu kepadaku selama hidup ku diatas muka bumi ini,
Kau limpahkan rahmat sepanjang hidup nya,
kau kuatkan semangatnya untuk mnempuh hidup nya.
KAu berilah kebahagiaan kepadanya dan kekalkan kebahagiaan keluarga kami..
Amin~


Nukilan dari seorang insan yang bergelar anak >>

"HAPPY MOTHERS DAY "

No comments:

Post a Comment