15 May 2011

Bad B.o.R.e.d Contolled over my life

Annyeong haseyo!!...


Fuhh..penat bersukan di malam hari..
Lepas badminton ,roller blade plak...
Pas tuh sambung mainbadminton pulak,mmg letih sesangat tapi berbaloi sesangat
Time main rooler blade tadi,punyer la syok..(kononnya)sbb laju giler + confident lak tuh
Tup2 ,dikala keterujaan sangat jatuh "bedegung" mcm nangka busuk.Atoii sakit buntut aku uikss.Kak fira n kak didi gelakkan aku...Dorang lak buat bising main badminton.mentang2 lah hostel ni sunyi nak bagai .Maklumlah ade yang balik ,Overnite,Jengjalan..(weekend beb)


Agak2 aku bersenam sepanjang sem nih dapat turun berat badan tak??
hahahha..(perasaan tol lahh)
Kadang2 bila rajin bersport2 nih,ringan jer rasa badan nih..otak pun ligat...
Cerdas,Cergas...ape2 lahh
Erm,nak dikatekan yang kitaorg satu rumah kuat bersport2 sampai bulu tangkis dah hancur lebur ..
serius dah nazak benda alah tuh..kuat sangat pukulan dan tamparan mengalahkan chong wei n lagenda2 player negara...Best ape,barulah dapat rasa feel main yangs sebenar ..
"PASSION" gituhh..




Jogging pulak sebahagian dari hidup sepanjang sem ni,
Pusing court pon cukuplah..kalau rajin satu kampus pusing tanpa ganTi ,
penat tapi sonok sebab bila take five dapat bersnap2 ngan akak2 n adik2..
Photoshoot ngan Fone pon jadilah..
DSLR one fine day,I will get U..I'll pomise..wait bebeh..
I like to take a pic not like To Pose..
Coz it gives some peaceful in my entire life..
Nature Vs NaturaL ???




sampai hari nih,dah genap sebulan lebih aku tak balik ke tanah tumpah darah aku..
rindu giler kot FAMILY,TWIN...and Bee's pon dah sampai umah malam tadi(it's not fair)
Dah la cuti sem only 3 weeks,tak terasa kemanisan bercuti..kalau ade program pon terpaksa rushingkan diri ini...ngok ngek lah ..Cian la sikit kat aku nih..dah la jauh ..if balik pon dah sehari beraja kat dalam bas..


Aim ,bile balik cuti sem nih..Aku nak beli JERsey banyak2...
sambung addicted giler2 hari tuh..And Hope that i will have some special date with Bee's..
dia hutang MC'flurry ngan saya !!!




Weekend jer mesti bermovie-moviean ngan housemate
macam2 genre citer tengok..
best cam panggung pon ade..dah la free je..tak yah bazir duet..
karoke pom dapat ape,dekat u tube n pasang speaker kuat2..pastu melalak la puas2..
hahhaha..xtually short sem ni best sebab sume benda berlaku dengan cepat..




Final exam pon dah tak lame,N nadia continue Ur targeting bebeh...(study smart to get a rewards)
...Peace no war but please Fight to win..."have an energetic same like Avenged sevenfold


Bye bye bye ...
stop nagging here !!!

No comments:

Post a Comment