26 April 2011

♥♥♥ DeAR TWiNNiE ♥♥♥


 Hey,kak b thanks for writing about me either now nor pasT. Aku sgt menghaRgainya ape yanG kau coretKAn.seKArang Giliran aku pulak unTuk meluahkan ISi hati Ini ..


Tidak muDah untuk aku lupakan masa lampau kita dulu walaupun sedikit. Aku simpan segala kenangan itu supaya pada masa akan datang kita akan ingat apa yang kita lalui bersama (saat2 sedIh,Riang keTAwa,KAlut,TAkuT,MAraH,GilOw ,etc).KAu tau kenaPA aku tak pernah rapat ngan kau dulu ? sebab aku tak suKa kau ..Kerja kau suka membuli ,peras ugut ,cubit mase aku kecik..TApi aku ta kisah pown ,bagi aku itulah Zaman KAnak2 yang paling Best buat Aku.Aku juga tak sangka yang Kita akan RApat seperti sekarang..kemana KAu ade disitu aku menyelIt juga.Tak ubah macam belangkas ..


Aku nak kau Tau yang aku MMg saYAngkan kau seperTi KAkak aku sendiri..Aku paling suka saat kita luangkan masa kita bersaMA,lePak2,PhotoshooT bersamA..n banYAk lagi kalaU nak exPlaiN..Ape yang pentiNg ,sudah cukup untuK kau kenal aku n akU kenaL kau daLam hidup Ini..KIta sama2 salIng bantu-membanTu antara satu sama laiN..Aku rasA beruNtung seBab ada kau dalaM hidup aku..


Biarkan KEnangan silam menjadi pengajaran kepada kita bersama supaya kita sama2 takkan ulanginya.Ingat maseh ramai orang sayangkan kamu KAk bee..Satu pergi ramai meNanti..


ThanKS sebab Kau Tak pernah layan kareNAh aku ini..n Aku nak kau InGAt ayat Yang aku selAu seBut
"ONE HEART ONE SOUL" ..
♥♥♥
Posing2 di JAckeL
Semua House pon Boley lagi posIng2 depan2 orang lak tuh !!

No comments:

Post a Comment